FAQ

Često postavljana pitanja
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
1. Da li se cijena usluge može saznati prije dolaska u salon?

O okvirnim cijenama pojedinih usluga možete se informirati preko telefona ili putem naše web stranice (Cjenik).

Cijena usluge ovisi o veličini i temperamentu psa i stanju dlake, odnosno koliko je dlaka gusta, zapetljana i duga. Stanje dlake utječe na trajanje tretmana, a samim time i na cijenu. Kada pas dođe na tretman, uvidom u stanje dlake Vam možemo reći cijenu usluge te koliko dugo će trajati tretman.

2. Da li se mogu naručiti na tretman putem e-maila?

Narudžbe zaprimamo isključivo putem telefona. Na e-mail nam možete poslati bilo kakvo pitanje, prijedlog ili komentar, a mi ćemo se potruditi da na isti odgovorimo čim prije.

3. Koje usluge u salonu nudite?

U salonu nudimo za male, srednje, velike te giant pasmine sljedeće usluge: kupanje, šišanje, trimanje, izlinjavanje/četkanje, oblikovanje, raspetljavanje, raščešljavanje, izbrijavanje, izvlačenje poddlake, rezanje noktića i čišćenje ušiju.

4. Da li ćete primiti mog psa ukoliko pas ima buhe?

Vlasnici su dužni obavijestiti nas prije dolaska da je njihov pas zaražen buhama. Ukoliko Vaš pas ima buhe, tada se uz osnovne usluge dodatno naplaćuje tretman šamponom protiv buha te čišćenje i dezinfekcija svih površina, predmeta, tkanina, alata, koja se obavlja nakon tretmana, a kako ne bi došlo do zaraze drugih pasa. Cijene navedenih dodatnih usluga su navedene u Cjeniku salona.

5. Da li mogu biti prisutan u salonu za vrijeme tretmana?

Da, ukoliko želite možete biti prisutni za vrijeme tretmana. Zadržavamo pravo da iznimno i ukoliko je pas za vrijeme tretmana nemiran te groomer sa njim ne može uspostaviti potreban kontakt, zamolimo vlasnika da zbog sigurnosti svog psa ne bude prisutan u salonu za vrijeme trajanja tretmana.

6. Da li možete odbiti neku uslugu?

Ukoliko pas nije redovito održavan, pa mu raspetljavanje uzrokuje bol, naše je pravo da to odbijemo. U takvim slučajevima kontaktiramo vlasnika te u dogovoru sa njim izbrijavamo psa. Također, ukoliko je pas agresivan te se procjeni da je sigurnost provođenja tretmana upitna, groomer zadržava pravo odbiti provesti tretman na takvom psu.

7. Sa kakvom opremom i kozmetikom obavljate tretmane na mom psu?

Za tretmane koristimo vrhunsku opremu i kozmetiku renomiranih proizvođača. Veliku pažnju poklanjamo kako uvjetima u salonu, tako i priboru i kozmetici sa kojima obavljamo tretmane. Također, salon je i temeljito renoviran krajem 2019.godine, a tom prilikom se nabavila i kompletna nova oprema kojom se provodi tretman na Vašem psu.

8. Što napraviti ukoliko ne mogu doći na zakazani termin?

Ako na dogovoreni tretman niste u mogućnosti doći, molimo Vas da nas o istom obavijestite minimalno jedan dan ranije (pozivom ili SMS-om), a kako bi Vaš termin mogli dati nekom drugom.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Pravila

  • Prije tretmana potrebno je skrenuti pažnju groomeru ukoliko ljubimac ima neke specijalne potrebe, kronične bolesti ili alergije.
  • Ako nas pitate za cijenu prilikom narudžbe telefonom, morate znati da ćemo Vam dati okvirne cijene prema cjeniku. Cijena ovisi o veličini i temperamentu psa, dužini i stanju njegove dlake, a procjenu cijene ćemo Vam moći dati tek kada psa vidimo.
  • Prije tretmana dužni ste upozoriti groomera ukoliko je pas ikada ugrizao čovjeka ili drugog psa. Važno je napomenuti i ako pas pokazuje bilo kakav oblik agresivnog ponašanja. Ovisno o agresivnosti psa, moguće je da se prilikom tretmana koristi brnjica, a groomer zadržava pravo i prekinuti tretman ukoliko procjeni da je tako nešto zbog njegove sigurnosti neohodno.
  • Vašeg ljubimca je na tretman potrebno dovesti u dogovoreno vrijeme, a kako bi i mi mogli tretman završiti do dolaska sljedećeg psa.
  • Ukoliko vlasnik psa nije prisutan na tretmanu, telefonski ćemo vlasnika obavijestiti kada je njegov ljubimac gotov. Potrebno je da vlasnik dođe po svog ljubimca u roku od najkasnije 30 minuta.
  • Ako na dogovoreni tretman niste u mogućnosti doći, molimo Vas da nas o istom obavijestite minimalno jedan dan ranije (pozivom ili SMS-om), kako bi Vaš termin mogli dati nekom drugom.
  • Prilikom narudžbe na tretman potrebno je da vlasnik skrene pažnju groomeru na stanje dlake svog kućnog ljubimca. Ukoliko je dlaka pretjerano zapetljana, neophodno je rezervirati dovoljno vremena kako bi se tretman mogao obaviti do kraja. Ukoliko je psu potreban duži tretman od predviđenog zbog naknadno utvrđenih činjenica (npr. pretjerano zapetljanje dlake, temperament psa, nenaviknutosti psa na tretman), Star Dogs zadržava pravo prekinuti tretman i zatražiti nastavak u drugom terminu.
  • Vlasnik je dužan prošetati psa prije tretmana kako bi pas obavio nuždu.
  • Groomer Star Dogsa zadržava pravo odbiti pružiti uslugu ukoliko procjeni da je zbog zdravlja ili sigurnosti kako psa tako i groomera, tako nešto neophodno.
  • Groomer Star Dogsa može fotografirati psa tijekom tretmana i objaviti fotografije na društvenim mrežama ili ih upotrijebiti u promotivne svrhe.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
http://stardogs.hr/wp-content/uploads/2020/01/stardogs_blue_final-320x320.png
Kontakt
Brune Bušića 5 (ulaz iz Stonske ulice), Središće, Novi Zagreb
+385(0) 95 5612 200
Pon - Pet: 10:00 - 20:00
Sub 10:00 - 19:00
I prema dogovoru

Copyright © Stardogs - salon za pse | Developed by INTERDATA d.o.o.

bt_bb_section_top_section_coverage_image